√ Emas - Ruangiklan.com

Emas

BELI EMAS CARA PALING SELESA

Dengan Public Gold (PG), anda ada banyak kedah untuk beli emas. Anda boleh pilih cara yang paling anda selesa berdasarkan bajet anda.

(1) Cash n Carry

Datang ke mana-mana 18 branch PG, beli apa sahaja item yang ready stok. Bayar dan terus bawa balik emas. Kaedah ni sama macam kedai emas.

(2) Order Online

Order online 24/7 untuk dapat harga yang kita suka. Lepas bayar, datang ke mana-mana branch PG atau boleh pilih secara pos terus ke rumah (diinsurankan).

(3) Ansuran Patuh Shariah

Beli emas secara ansuran yang patuh shariah. 4 kali bayar atau 10 kali bayar (bagi item 100g ke atas). Habis bayar baru datang collect emas. Ini cara terbaik beli emas masa depan pada harga hari ni.

(4) Beli & Simpan Percuma

Beli melalui #AkaunEmasGAP secara online dan simpan secara percuma dengan Public Gold. Emas tu boleh keluarkan di branch terdekat pada bila-bila masa.

Jadi pilihlah cara yang paling selesa.

Apa pun kaedah belian, pastikan tulis nama saya sebagai Introducer. Anda akan mendapat khidmat nasihat percuma dari saya sebagai Dealer sah Public Gold.

Anda akan dapat khidmat nasihat percuma sepanjang hayat dan akan dimasukkan kedalam grup wassap khas emas. ( http://t.me/rahsiaemas )

Perunding Emas Public Gold

NIZAM PG005353

Wasap saya http://gap.wasap.my nak tahu lebih lanjut.

Bio link utk faham (ada video dan ebook) : Linktr.ee/tokperaihemas

Daftar Akaun secara percuma terus je -> http://pg.mdnizam.com


Get notifications from this blog