Ruangiklan.com
Rasa terbakar terkena Masalah Saka

Rasa terbakar terkena Masalah Saka

😱Anda perempuan yg ada masalah gangguan? πŸ™ˆ

Susah tido malam!! πŸ‘Ή

Rasa tak sedap bila maghrib atau tengah malam!! πŸ‘Ή

Rasa diekori? πŸ’€

Ternampak kelibat? πŸ‘Ή

Berdebar tanpa sebab? 😱

Rasa perlu nak buang gangguan ini? πŸ‘Ί

πŸ‘‰kontek saya En Khairul wasap.my/60108923888/gangguan


** Klu rasa nak pelihara lagi gangguan 😈 tu, biarkan la☠️

RAMAI YG TAHU DIA DI GANGGU TAPI TAK TAHU DAN TAK BERANI BERUBAT

Berubatlah sebelum anda terseksa bertahun-tahun. Rasa terbakar terkena Masalah Saka

#saka #sihir #masalahrumahtangga #masalahsihir #masalahsaka #sihirpemisah

#sihirpenuduk #sihirbatin #pandanganain

Daftar percuma ahli publicgold Mulakan #simpanemas hari ni pada 28 February

Daftar percuma ahli publicgold Mulakan #simpanemas hari ni pada 28 February

[Rasa tidak berduit]

Perkara biasa yang berlaku kepada penyimpan emas ialah mereka akan rasa seperti seolah-olah tidak berduit.

Walaupun duit itu penting, tapi rasa berduit itu sangatlah bahaya. Paling teruk kalau seseorang tu sebenarnya tak berduit tapi berlagak macam (rasa) berduit!

Mereka biasanya selalu fikir untuk belanja. Dan selalunya berbelanja melebihi daripada kemampuan sebenar dengan membuat hutang jahat.

Bagi mereka yang sememang berduit dan rasa berduit pula, duitnya mudah (cepat) bocor. Simpan sekejap, bocor semula. Simpanan tak pernah lekat.

Bila simpan duit susah lekat, pasti kekayaan kita susah nak berkembang malah mungkin lebih teruk daripada itu.

Sebab itu salah satu penawar bagi orang yang susah nak simpan duit adalah EMAS.

Sebab orang yang simpan emas mereka akan rasa macam tak berduit, sedangkan hakikat yang sebenar emas tu adalah duit.

Bila duit dah bertukar jadi emas, kita tidak lagi terfikir hendak beli itu ini atau berbelanja kepada perkara yang bukan-bukan.

Nafsu berbelanja kita dapat di kawal dengan tukarkan duit simpanan jadi emas sebab emas dapat hilangkan kita "rasa berduit".

Duit kalau dah bertukar jadi emas, kita akan ada tempoh bertenang untuk membelanjakannya sebab dihati kita akan timbul perasaan sayang bila hendak menjualnya semula kelak.

Nak Tahu lagi ;πŸ₯°

>> https://publicgold.com.my/index.php?route=dealer/page&pgcode=PG005353

Simpan Emas dengan Ilmu Emas

link http://linktr.ee/tokperaihemas

telegram: http://t.me/simpangold

Sponsored by http://t.me/kongsitelegram

Sumber oleh:Khaja

Public Gold #simpan emas untuk masa depan hari ini 28-Feb

Public Gold #simpan emas untuk masa depan hari ini 28-Feb

[Gelisah sebab banyak duit dan emosi berbelanja]

Ada orang gelisah bila ada banyak duit dalam simpanan dia.

Gelisah sebab emosi sentiasa nak beli barang baru. Skrol FB banyak pulak jualan online ber 'iolls uolls' yang muncul kat timeline, sponsored.πŸ˜‚

Hati jadi tak tenang selagi tak dapat beli benda yang dia nak tu. Bila akan tenang? Bila duit dah habis. Hahah.

Nak bagi hilang tabiat ni, saya nak cadangkan simpan sebahagian duit gaji kita kepada emas.

Bila dah ditukar kepada emas, kita rasa sayang dah nak guna emas tu untuk tukar jadi duit balik.

Rasa nak simpan je.

Sebab emas ni selain kalis inflasi, dia juga kalis boros.


Jom daftar akaun simpanan emas PERCUMA je. Saya bantu tuan puan.

NIZAM - Priority Dealer PublicGold PG005353

Daftar terus: http://pg.mdnizam.com/

Kontek je: http://gap.wasap.my

Telegram http://t.me/simpangold

Kad online: http://linktr.ee/tokperaihemas


Sponsored by http://t.me/kongsitelegram & http://t.me/kongiswhatsapp


Pelaburan Emas Public Gold - Ubah kewangan hari ini 28-Feb

Pelaburan Emas Public Gold - Ubah kewangan hari ini 28-Feb

Adik-adik semua,

Sebelum beli kereta mahal,

Sebelum beli motosikal mahal,

Sebelum melabur,

Sebelum beli rumah,

Sebelum dan sebelum...

Buat simpanan dana kecemasan dulu 3 - 6 bulan gaji sejak awal permulaan kita ada pendapatan.

Lambat lah bang nak beli kereta. Ya lambat. Tapi biarlah lambat asalkan kita tak akan mudah terpalit dengan hutang jahat bila terdesak.

Antara instrumen simpanan ada beberapa di Malaysia:

1. Emas

2. ASB

3. Tabung Haji

Jangan tanya mana satu lebih baik kalau kita mampu simpan ke dalam ketiga-tiga akaun simpanan tu.

Jom mulakan sekarang.

Daftar akaun simpanan emas PERCUMA dan boleh beli emas bermula RM100 sahaja.

>> http://osini.co/publicgold2u

NIZAM PG005353

http://gap.wasap.my

http://linktr.ee/tokperaihemas


Jom Simpan Aset dengan Emas dah start hari ni: 27-Feb-2024

Jom Simpan Aset dengan Emas dah start hari ni: 27-Feb-2024

JOM SIMPAN EMAS IAITU SEBULAN SATU GRAM EMAS 999

Tiada istilah terlambat untuk menyimpan emas.

Yang beli 3 tahun lepas dah merasai untungnya.

Yang beli 6 tahun lepas dah tersenyum lebar 😁 Dulu RM270+ je sekarang dah RM320+

Mulakan AZAM 2024 anda menyimpan goldbar. Serendah RM100 pun ada. Ringgit dah RM4.7+ dgn 1USD

Kita nak recession dah.. Simpan aset dalam bentuk emas. Gold is King.

#Jom Simpan Aset dengan Emas #emas #PG005353 #simpanemas #simpansilver #1gram1bulan #publicgold #akaunemasGAP #akaunsimpananemas

Hubungi saya: Nizam WA 0136408906

Direct to wasap: http://gap.wasap.my

Daftar Akaun secara percuma terus. mudah je

http://osini.co/publicgold2u

Gunakan Introducer PublicGold Code: PG005353

#TipsEmas #PublicGold

TELEGRAM http://t.me/rahsiaemas http://t.me/simpangold

http://linktr.ee/tokperaihemas

Rasa terbakar terkena Masalah Sihir

Rasa terbakar terkena Masalah Sihir

😱Anda perempuan yg ada masalah gangguan? πŸ™ˆ

Susah tido malam!! πŸ‘Ή

Rasa tak sedap bila maghrib atau tengah malam!! πŸ‘Ή

Rasa diekori? πŸ’€

Ternampak kelibat? πŸ‘Ή

Berdebar tanpa sebab? 😱

Rasa perlu nak buang gangguan ini? πŸ‘Ί

πŸ‘‰kontek saya En Khairul wasap.my/60108923888/gangguan


** Klu rasa nak pelihara lagi gangguan 😈 tu, biarkan la☠️

RAMAI YG TAHU DIA DI GANGGU TAPI TAK TAHU DAN TAK BERANI BERUBAT

Berubatlah sebelum anda terseksa bertahun-tahun. Rasa terbakar terkena Masalah Sihir

#saka #sihir #masalahrumahtangga #masalahsihir #masalahsaka #sihirpemisah

#sihirpenuduk #sihirbatin #pandanganain

Kelebihan Emas PublicGold Mulakan #simpanemas hari ni pada 27 February

Kelebihan Emas PublicGold Mulakan #simpanemas hari ni pada 27 February

[Rasa tidak berduit]

Perkara biasa yang berlaku kepada penyimpan emas ialah mereka akan rasa seperti seolah-olah tidak berduit.

Walaupun duit itu penting, tapi rasa berduit itu sangatlah bahaya. Paling teruk kalau seseorang tu sebenarnya tak berduit tapi berlagak macam (rasa) berduit!

Mereka biasanya selalu fikir untuk belanja. Dan selalunya berbelanja melebihi daripada kemampuan sebenar dengan membuat hutang jahat.

Bagi mereka yang sememang berduit dan rasa berduit pula, duitnya mudah (cepat) bocor. Simpan sekejap, bocor semula. Simpanan tak pernah lekat.

Bila simpan duit susah lekat, pasti kekayaan kita susah nak berkembang malah mungkin lebih teruk daripada itu.

Sebab itu salah satu penawar bagi orang yang susah nak simpan duit adalah EMAS.

Sebab orang yang simpan emas mereka akan rasa macam tak berduit, sedangkan hakikat yang sebenar emas tu adalah duit.

Bila duit dah bertukar jadi emas, kita tidak lagi terfikir hendak beli itu ini atau berbelanja kepada perkara yang bukan-bukan.

Nafsu berbelanja kita dapat di kawal dengan tukarkan duit simpanan jadi emas sebab emas dapat hilangkan kita "rasa berduit".

Duit kalau dah bertukar jadi emas, kita akan ada tempoh bertenang untuk membelanjakannya sebab dihati kita akan timbul perasaan sayang bila hendak menjualnya semula kelak.

Nak Tahu lagi ;πŸ₯°

>> https://publicgold.com.my/index.php?route=dealer/page&pgcode=PG005353

Simpan Emas dengan Ilmu Emas

link http://linktr.ee/tokperaihemas

telegram: http://t.me/simpangold

Sponsored by http://t.me/kongsitelegram

Sumber oleh:Khaja

Pelaburan Emas Public Gold #simpan emas untuk masa depan hari ini 27-Feb

Pelaburan Emas Public Gold #simpan emas untuk masa depan hari ini 27-Feb

[Gelisah sebab banyak duit dan emosi berbelanja]

Ada orang gelisah bila ada banyak duit dalam simpanan dia.

Gelisah sebab emosi sentiasa nak beli barang baru. Skrol FB banyak pulak jualan online ber 'iolls uolls' yang muncul kat timeline, sponsored.πŸ˜‚

Hati jadi tak tenang selagi tak dapat beli benda yang dia nak tu. Bila akan tenang? Bila duit dah habis. Hahah.

Nak bagi hilang tabiat ni, saya nak cadangkan simpan sebahagian duit gaji kita kepada emas.

Bila dah ditukar kepada emas, kita rasa sayang dah nak guna emas tu untuk tukar jadi duit balik.

Rasa nak simpan je.

Sebab emas ni selain kalis inflasi, dia juga kalis boros.


Jom daftar akaun simpanan emas PERCUMA je. Saya bantu tuan puan.

NIZAM - Priority Dealer PublicGold PG005353

Daftar terus: http://pg.mdnizam.com/

Kontek je: http://gap.wasap.my

Telegram http://t.me/simpangold

Kad online: http://linktr.ee/tokperaihemas


Sponsored by http://t.me/kongsitelegram & http://t.me/kongiswhatsapp


Pelaburan Emas Ar Rahnu - Ubah kewangan hari ini 27-Feb

Pelaburan Emas Ar Rahnu - Ubah kewangan hari ini 27-Feb

Adik-adik semua,

Sebelum beli kereta mahal,

Sebelum beli motosikal mahal,

Sebelum melabur,

Sebelum beli rumah,

Sebelum dan sebelum...

Buat simpanan dana kecemasan dulu 3 - 6 bulan gaji sejak awal permulaan kita ada pendapatan.

Lambat lah bang nak beli kereta. Ya lambat. Tapi biarlah lambat asalkan kita tak akan mudah terpalit dengan hutang jahat bila terdesak.

Antara instrumen simpanan ada beberapa di Malaysia:

1. Emas

2. ASB

3. Tabung Haji

Jangan tanya mana satu lebih baik kalau kita mampu simpan ke dalam ketiga-tiga akaun simpanan tu.

Jom mulakan sekarang.

Daftar akaun simpanan emas PERCUMA dan boleh beli emas bermula RM100 sahaja.

>> http://osini.co/publicgold2u

NIZAM PG005353

http://gap.wasap.my

http://linktr.ee/tokperaihemas


Jom Simpan Aset dengan Emas dah start hari ni: 26-Feb-2024

Jom Simpan Aset dengan Emas dah start hari ni: 26-Feb-2024

JOM SIMPAN EMAS IAITU SEBULAN SATU GRAM EMAS 999

Tiada istilah terlambat untuk menyimpan emas.

Yang beli 3 tahun lepas dah merasai untungnya.

Yang beli 6 tahun lepas dah tersenyum lebar 😁 Dulu RM270+ je sekarang dah RM320+

Mulakan AZAM 2024 anda menyimpan goldbar. Serendah RM100 pun ada. Ringgit dah RM4.7+ dgn 1USD

Kita nak recession dah.. Simpan aset dalam bentuk emas. Gold is King.

#Jom Simpan Aset dengan Emas #emas #PG005353 #simpanemas #simpansilver #1gram1bulan #publicgold #akaunemasGAP #akaunsimpananemas

Hubungi saya: Nizam WA 0136408906

Direct to wasap: http://gap.wasap.my

Daftar Akaun secara percuma terus. mudah je

http://osini.co/publicgold2u

Gunakan Introducer PublicGold Code: PG005353

#TipsEmas #PublicGold

TELEGRAM http://t.me/rahsiaemas http://t.me/simpangold

http://linktr.ee/tokperaihemas

Rasa terbakar terkena Gangguan Saka

Rasa terbakar terkena Gangguan Saka

😱Anda perempuan yg ada masalah gangguan? πŸ™ˆ

Susah tido malam!! πŸ‘Ή

Rasa tak sedap bila maghrib atau tengah malam!! πŸ‘Ή

Rasa diekori? πŸ’€

Ternampak kelibat? πŸ‘Ή

Berdebar tanpa sebab? 😱

Rasa perlu nak buang gangguan ini? πŸ‘Ί

πŸ‘‰kontek saya En Khairul wasap.my/60108923888/gangguan


** Klu rasa nak pelihara lagi gangguan 😈 tu, biarkan la☠️

RAMAI YG TAHU DIA DI GANGGU TAPI TAK TAHU DAN TAK BERANI BERUBAT

Berubatlah sebelum anda terseksa bertahun-tahun. Rasa terbakar terkena Gangguan Saka

#saka #sihir #masalahrumahtangga #masalahsihir #masalahsaka #sihirpemisah

#sihirpenuduk #sihirbatin #pandanganain

Kelebihan Utama Emas Mulakan #simpanemas hari ni pada 26 February

Kelebihan Utama Emas Mulakan #simpanemas hari ni pada 26 February

[Rasa tidak berduit]

Perkara biasa yang berlaku kepada penyimpan emas ialah mereka akan rasa seperti seolah-olah tidak berduit.

Walaupun duit itu penting, tapi rasa berduit itu sangatlah bahaya. Paling teruk kalau seseorang tu sebenarnya tak berduit tapi berlagak macam (rasa) berduit!

Mereka biasanya selalu fikir untuk belanja. Dan selalunya berbelanja melebihi daripada kemampuan sebenar dengan membuat hutang jahat.

Bagi mereka yang sememang berduit dan rasa berduit pula, duitnya mudah (cepat) bocor. Simpan sekejap, bocor semula. Simpanan tak pernah lekat.

Bila simpan duit susah lekat, pasti kekayaan kita susah nak berkembang malah mungkin lebih teruk daripada itu.

Sebab itu salah satu penawar bagi orang yang susah nak simpan duit adalah EMAS.

Sebab orang yang simpan emas mereka akan rasa macam tak berduit, sedangkan hakikat yang sebenar emas tu adalah duit.

Bila duit dah bertukar jadi emas, kita tidak lagi terfikir hendak beli itu ini atau berbelanja kepada perkara yang bukan-bukan.

Nafsu berbelanja kita dapat di kawal dengan tukarkan duit simpanan jadi emas sebab emas dapat hilangkan kita "rasa berduit".

Duit kalau dah bertukar jadi emas, kita akan ada tempoh bertenang untuk membelanjakannya sebab dihati kita akan timbul perasaan sayang bila hendak menjualnya semula kelak.

Nak Tahu lagi ;πŸ₯°

>> https://publicgold.com.my/index.php?route=dealer/page&pgcode=PG005353

Simpan Emas dengan Ilmu Emas

link http://linktr.ee/tokperaihemas

telegram: http://t.me/simpangold

Sponsored by http://t.me/kongsitelegram

Sumber oleh:Khaja