Saturday, July 10, 2021

Belum Sedar tentang Kelebihan Emas

Bagi sesetengah orang yang pernah melabur dan belum melabur dalam emas belum sedar tentang kelebihan emas :

    "Erm…pelaburan emas ni jangkamasa panjangkan? lambat la kalau nak untung"
    "Betul ke pelaburan emas ni? boleh percaya ke?''
    "Rasanya saya berminat jugak dengan benda ni, dah lama saya duk baca pasal emas ni, tapi saya kena kaji sikit lagi la kot, baru ready"
    "Untung ke Emas?"
    "Takde duit la nak beli emas! duit nak pakai untuk banyak benda lagi, nak simpan untuk itu ini lagi"
    ''Pernah beli tapi harga naik pun untung sikit je, rugi pun ada.''

Ramai yang buat ASB financing untuk dapatkan keuntungan yang lebih tinggi. Tapi kenapa tak guna cara yang sama iaitu financing pada simpanan emas anda untuk dapatkan keuntungan berganda?
Mari dapatkan perkongsian tentang cara untuk gandakan keuntungan pelaburan emas anda dengan cara yang patuh syariah.

Jom mulakan simpanan emas sekarang. Daftar PERCUMA je.

Saya bantu tuan/puan dengan senyuman 😊

NIZAM @ TOKPERAIHEMAS

Klik link WhatsApp: http://gap.wasap.my
Whatsapp Group : https://tinyurl.com/simpangold
Telegram Channel : https://t.me/simpangold
Link Kad Bisnes : http://linktr.ee/tokperaihemas

0 comentários:

Post a Comment