√ Hydromax X30 / Pam Membesarkan Zakar - Ruangiklan.com

Hydromax X30 / Pam Membesarkan Zakar

Iklan Percuma No: [#103]

Tajuk Iklan anda Hydromax X30 / Pam Membesarkan Zakar
Keterangan Iklan anda Zakar Lebih Besar, Lebih Mantap, Lebih Stamina Dengan Bathmate! Bagaimana Bathmate Berfungsi Zakar seorang lelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalah saluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil di bahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.

Apabila terangsang secara seksual, otak anda mengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakar anda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yang membuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.

Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan sama rata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar

Apa yang mampu Hydromax lakukan :
- Meningkatkan panjang zakar
- Meningkatkan lilitan zakar
- Mengoptimakan Kesihatan seksual
- Lebih kuat, Ereksi lebih keras
- Sepenuhnya Selamat untuk digunakan
- Hanya 15 Minit setiap sesi
Harga rm190.00
Nama Saiedy
No Phone 014-2043396
Muat Naik Imej Iklan anda
Website https://produksex.blogspot.com






Powered by MachForm

Get notifications from this blog